förlåt

Ber redan i rubriken om ursäkt för ett kommande tråkigt inlägg. Tänkte bara berätta snabbt vad jag gjort i dag. Klockan är sent och jag skulle egentligen hälsat på John Blund för LÄNGE sedan.
Vaknade, gick till skolan, hade tre lektioner (en av dom var svenska där vi i dag gjorde bilder till en text), jag och mamma åkte till Borås (Bilder på inhandlade saker kommer ev. upp i morogn), gick till Orion och åt, iväg på träning (Beeptest, förbättring ännu en gång) och nu är jag här. I min säng tillsammans med datorn och lite underhållande ljud från radion.:)
Nu sleeeeeping, ha det bra!
PUSS
Ni får en bild på när Egzon sitter så fint och koncentrerat och målar


Kommentarer
Postat av: Olafmarlin

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-06-03 @ 09:56:18
URL: http://olafmarlin.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0