Gött häng

Hello mother fucker! Vilket mega häng det är på Musseronvägen ikväll.. Naturgodis, cola, TV och facebook! Nemen hallå vad mysigt:) Upp vid kvart över sex i morgon.. Det är nämligen cup i Ulricehamn som gäller. Fyra gruppmatcher och sen får vi la se ifall vi går vidare.. men förhoppningsvis :) Sen vidare till Nittorp för att spendera hela kvällen bland massa alkoholpåverkade människor. Härligt!
Måste ju erkänna att jag är lite rädd: Det har just flyttat in en flyktingfamilj på 10 pers i lägenheten mitt emot. Dom jagar våran katt så han kommer la vara stekt snart, dom visslar och glor på en precis som att dom aldrig sett en blond med blåa ögon förut och dom ställer bilen mitt i vägen så vi var tvungna att bära all vår packning ä
enda utifrån vägen i dag.. Jag är absolut inte rasist eller något men dom kan la iaf låtsas att dom är normala, eller?!
Nu Let´s dance sen får det nog bli sängen..;)
Puss från en ensam Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0