Grus, Grus, Grus Överallt

Okey, vad fan äre här?! Grus i skorna, grus i sängen, grus på golvet. Ja kan sammanfatta detta med att hela mitt hus är typ en enda stor grusplan just nu. Va tusan, man lever bara en gång. Eller hur gott folk?! :) Jag älskar fotboll!
Ne över till något helt annat, sista dagen på KappAhl i morgon. Kommer gråta floder när jag ska lämna dom härliga människorna.:( Så jäddra tråkigt! Usch. Hade tänk mig att jag skulle bjuda på en tårta. En prinsesstårta med grön marsipan uppepå och med röd text ska det stå " Jag kommer sakna er. KRAM Sandra". Finns kanske ett litet hopp att jag kommer få träffa dom igen, HOPPAS HOPPAS!
Helgen är la inte så jätte uppbokad och det känns faktiskt jätte skönt. Fredagskvällen tillbringat tillsammans med pappa här hemma i Hulared. På lördag är det match som gäller. Samling i Nittorp klockan 07.15. Alltså fattar ni?! Det är ju typ mitt i natten för mig.. Usch! Sen när jag väl är hemma därifrån så bär det av till Dalstorp. Ska äntligen få mysa med min älskade ♥Sara♥. Söndagen kommer jag FÖRHOPPNINGVIS sova bort haha. Sådär ser min helg ut.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0