Happy och lite sur kanske

Jag skulle vilja inleda dagens inlägg med att gratta min lilla sockertopp, Sara Jansson till körkortet. Grymt gjort! Sen skulle jag också vilja berätta att jag har prov i morgon och jag öppnade boken för första gången för ungefär en timma sedan. Så även ett litet grattis till mig med, känner jag spontant:). Ja juste, drog ju mig även in till Borås med bussen efter avslutad dag i skolan. Jag, My och Emilia traskade omkring där inne jag hittade en tröja, ett halsband och ett par byxor som tyvärr var för små, så det blir te och lämna tillbaka dom. Börjar få lite panik angående klädsel tills på fredag. Det är ju nämligen party i Limmared för er som missat denna stora grej. Hoppas faktiskt på en riktigt bra kväll där!
Nytaget körkort= roadtripp. Genom hela Ulricehamn och sedan vidare till Tranemo. Som ni förstår så var det tyvärr inte jag som körde utan Sara. Bra kämpat där!  Dröjer ju ett tag till man själv sitter i förarsätet med ratten mellan händera och foten smekande över gaspedalen haha. Hur fan lät det?! Jaja, Nu blir det BB sen sova.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0