helgen uppbokad

Tja alla coola människor som läser min coola blogg!:) är grymt sugen på att be min hemliga bloggdesignare fixa lite ny design snart. Om den vill såklart(?):) Lite nytt nu till våren vore la fint! 
Över till överskriften.
  • Fredag: sitta hemma för mig själv och kolla Let´s dance och äta úber god mat.
  • Lördag: fotbollscup och stå i gaderob på Lillsjön Salonger
  • Söndag: sova och kolla Simons fotbollscup
Ja, som ni ser så kan man ju säga att jag är ganska uppbokad även denna helgen. Hur känns det egentligen att ha en helg utan behöva tänka på något? Det har inte jag upplevt på längre. Herregud!
Ja antar att ni inte är så sugna på att höra min skoldag men det får ni göra ändå:). Har bara haft två lektioner idag. Idrott och Samhäll. Rätt soft måste jag säga. Slutade alltså elva men stannade kvar till tre. Arbetade med sådana uppgifter som jag inte var klar med men hann också med några runder på UF mässan. Det är verkligen då man älskar skolan.. Eller??! Åkte hem med en himlans magknip, usch! Inte heller det var så trevligt. Nu sitter jag och kollar TV. Sen blir det dusch och tillslut sängen. Börjar fem över tio i morgon så jag välkomnar sovmorgonen.
avslutar med en bild på min älskade, underbara och vackra skola:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0