jag ska..

...tala om för dig gumman, att du är en av dom fulaste och äckligaste människorna jag sett och hört bara så att du vet det!
Sandra och Sara är hemma, gud vad jag har längtat efter dom:). Helgen har bara spungit iväg och nu är det snart en ny vecka med nya misstag och nya glädjerus. Även våren har nu äntligen fått upp hastigheten. Vaknade av att solen lyste in i mitt rum genom rullgardinerna samtidigt som jag hörde både fåglarna och vattnets vårljud. Det är nog fler än jag som vill ha sol och värme just nu. Sommar är ju aldrig fel! ;)
Stod ju i garderoben i Nittorp igår kväll. Väldigt trevligt men samtidigt var den sista timman ganska så jäkla dryg. Freja, Annie och Julia höll mig sällis under hela kvällen. Då va det mö där ett tag! Folk bara vällde in och vi var lite smått stressade. Efter den ruschen så var det lugnt igen. Ingen mer panik den kvällen. Det var massa trevliga alkoholpåverkade människor som hälsade på oss och tyckte att vi var lite ensamma där uppe. Trevligttrevligt!:)
Vaknade vid halv elva. Gick och och tog mig en promenix mellan tolv och ett. Ringde till Sara och frågade om sällskap men då skulle hon ju klart dissa mig. Jaja, inget att göra åt. Träffar ju henne i morgon ist.
I morgon är det måndag. Först ska jag försöka lida mig genom några timmar i skolan sen blir det Borås efter skolan. In och hälsa på på KappAhl ev. köpa nya solbrillor och gå och lunsa lite på stan tillsammans med mammi. På kvällen blir det ännu en till fysträning ute i Nittorp. Jätte underbart!:)
Ha det fint så hörs och ses vi snyggingar!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0