Om jag hade skrivit den överskrift som jag velat hade det inte fått plats. Får ta mellan rubriker i texten ist

Hej. gud vad mycket roliga och även tråkiga saker jag varit med om idag haha. Vi börjar med dom..
ROLIGA
startade dagen med en busstur mellan Tranemo och Borås tillsammans med Anna. Det kan ju inte bli bättre. Skrattade iaf mig genom dom fyra milen. Anna min lille gullesnutt! När vi väl klivit av bussen i Borås, då var det fotodax. Riktigt fina bilder blev det måste jag säga HA-HA-HA:).
TRÅKIGA SAKERNA
Ja, nu över till de lite tråkigare sakerna. Arbetade ju som ni tidigare läst min sista dag på KappAhl i dag. Fick seriöst tårar i ögonen när jag skulle lämna dom. Usch.. Min handledare sa till mig att hon aldrig mött en så ambitiös och social tjej som jag. Asså blir man inte så grymt glad eller?!. Ja gud säger jag bara! Bjöd t.o.m på en tårta som LuLus konditori hade bakat. gott varé!  Ja juste, fick ett presentkort på KappAhl för 300 kronor för tack för hjälpen. Det var ju inte så tråkigt men det kom in under denna rubrik ändå:).
Sitter nu i soffan hemma hos pappa, har precis ätit tacos och kollat Let´s dance. Upp vid sex i morgon bitti. Match på G! Kom igen nu BRUDAR...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0