Sälen

Har försökt packa ner så lite grejer som möjligt i min väska men även fick jag sitta i typ tio minuter och försöka få igen den. Så typiskt! :) Har konstigt nog inte med mig några onödiga saker så jag förstår inte riktigt vad det är som tar plats. Jaja, nu har jag iaf packat klart och det är jag glad för :).
Skoldagen i dag har faktiskt varit den drygaste på länge. Började fem över tio, hade lektion till kvart i tolv. Började min andra lektion vid halv tre till fyra. Hålet mellan första och andra lektonen är ju inte sådär kalaskul direkt. Vi tog oss en sväng till Anna. Egzon körde eller ja, ifall man kan kalla det köra. Sen tillbaka till tranemo coh kikade in var chauffören bodde sen tillbaka till skolan där det fortfarande återstod en och en halv timma på hålet. JÄTTE ROLIGT VERKLIGEN! Ja, tillslut var hon iaf halv tre och sen också fyra och då var det hemfärd som gällde.
Redan när jag gick av bussen möttes jag av en hystrisk pappa. Han bad mig att göra det, det, det , det och det. Okey, det ä bara att göra´t.
Nu har jag precis lagat kyckling, ris och sås. MMMMMMM... :):)Vi hörs i morogn kväll efter min första dag i backen.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0