sista veckan

Först och främst skulle jag vilja tala om för er hur mycket jag älskar mat! Både att laga till den och att äta den men vem gör inte det lixom..;)
Ja, över till resten av veckans bravader. Sista veckan på KappAhl och jag vill verkligen inte lämna de stället. Personalen är så goa och arbetsuppgifterna är så roliga.. Ja, det löser sig men det kommer absolut vara jobbigt att lämna det. Ska också spendera två härliga kalla, äckliga kvällar ute på grusplanen för första gången iår. Jätte underbart, eller verkligen inte! Åker till Nittorp direkt efter mina timmar på KappAhl.
Skolan i dag var ganska okey. Hade riktiga lektioner till elva sen extra mattelektion mellan elva och tolv. Gick sedan och åt och han faktiskt med tio över tolv bussen. Väldigt skönt att komma hem i tid någon dag. Har efter hemkommelsen för det mesta suttit i soffan och arbetat med APU-uppgiften. Slängde också ihop en köttfärssås som blev väldigt lyckas måste jag säga.. Ikväll blir det nog en heldel TV skulle jag kunna gissa på..
Snart dags för induviduellavalet till trean.. Engelska B och Historia A? Svårt att välja.....:(
Även ett eller två stora GRATTIS till Adam Andersson och Egzon Kelmendi som fick körkort idag, jag är inte alls avundsjuk.. FUCK! Kommer jag någonsin få körkort??? HAHA
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0