SJUK?

Hej, som ni kanske förstår på överskriften så var jag sjuk igår och det var anledningen till att jag inte skrev något inlägg.
Började gårdagen med att jag vaknade upp vid sex och hade så otroligt ont i magen. Mådde illa och visste inte hur jag skulle göra, ifall jag skulle åka iväg till matchen eller inte. Gick upp och försökte äta lite men det gick inte så jag fick ta med mig ett par mackor så jag kunde äta lite frukost i bussen påväg till Ormaryd. Farmor skjutsade ut mig till Nittorp så att jag var där vid typ fem över sju. Bussen rullade iväg vid halv åtta. Jag mådde bara sämre och sämre men var ändå med typ 10 minuter på matchen. Som tur var så var det inte magen som stoppade mig från att inte vara med längre, nu var det benet. Fick mig ett stehårt knä rätt in i låret. Hej lårkakefan! Blää... Kan alltså inte vara med på matchen på måndag heller och det suger röv vill jag säga er. Ja iaf, vi förlorade med 2-1. Begav oss hem och jag kände fortfarande hur jag blev sämre och sämre. Huvudet dunkade och Febern kom bara närmare. USCH! Åkte till pappa och packade lite. Vid tre kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och lade oss i soffan. Somnade typ på dirren. Vakande upp igen lagom till mellofestivalen.
klockan nio nu på morgonen öppnade jag ögonen. Låg fortfarande kvar i soffan och solen stekte på min rygg..det va inte skönt! haha. Nu sitter jag och kämpar mig genom mitt magonda och vasaloppet. Kommer ev. ett till inlägg lite senare ikväll ifall jag orkar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0