Småpackat

Hej, började redan i dag på min lediga dag att småpacka lite inför resan till Sälen. På torsdag morgon klockan fyra så bär det av mot skidåkningens paradis. Riktigt härligt! En resa som varar ifrån torsdag till söndag tillsammans med Simon, Pappa och Jeanette. Vi ska äta, sova, sola, dricka OBOY och självklart åka en heldel skidor. Ska bara koppla bort min stressiga vardag och ist kliva in i en värld med snygga killar som åker snowboard och sitter i solen och dricker bira;) haha men halllå?! GIVE ME YOUR NUMBER BOY?!!!:) Ne, i mina drömmar. Har iaf laddat upp denna semester med att införskaffa ett par nya vita, fina och goa HESTRA-handskar och ett underställ med rosa sömmar:).Vockertvocker ("Vackervacker").
Så man kan ju säga att det är sista dagen i skolan i morgon på över 4 dagar. Hoppas ni är avundsjuka;).
Juste måste meddela att det ä semledagen och internationella kvinnodagen idag för er som inte visste det Fast ni inet inte visste det borde vara efterblivna eller något för SEMLOR är ju så GOTTT!!!
Nu tänkte la jag sådär spontant gå och lägga mig. Ha det fint så hörs vi la te morrona kväll. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0