typ sommar

nKom precis in ifrån en halv timmas sovstund ute i solen. Så jävla underbart! Typ tjugo grader, fåglarna kvittrar och Stig har fångat sin första näbbmus. Bara massa härliga vårtecken!:)Ja, nu sitter jag iaf här i soffan med jätte röda och fräkniga kinderna, jag funderar också på vad jag ska ha på mig till kvällen bravder. Det blir 40års kalas för pappas kusin i Röshult. Förhoppningsvis blir man serverad både jätte god mat och bra underhållning.
Gårdagen blev ju faktiskt helt lyckad tillslut. tillbringade de första timmarna på kvällen tillsammans med Anna och Sara Nilsson. Vi åt! Ja vi åt ta mig tusan hela kvällen. Vi var så mätta tillslut att vi bara ville typ svimma kan man ju nästan säga. 1. Först kycklinggryta med ris och sallad. Sen 2. Annanas, vindruvor och någon mer frukt som jag inte kommer ihåg vad den heter nu. Sen 3. Våfflor med socker och tillslut 4. Popcorn, godis, chips och MASSA Cola till. Ja, ni hör ju själva vilken riktig feting fredag det var. Har faktiskt lite dåligt samvete nu så det blir hårdträningen denna veckan. Ja, efter vi genomfört våra matstunder så kom Sara Jansson en sväng. Eller en sväng hon befann sig i lägenheten enda tills i morses. Vid halv tolv kommer två grabbar inklampandes i lägenheten. Egzon och Oskar! Planer ändras och helt plötsligt får man två extra sovgäster här hemma. Det var bara meningen att bara Sara Janssonskulle sova här men ja, klockan drog iväg och tillslut va hon fem och då orkade inte Egzon åka hem så både Egget och Anna stannade över natt. Jag, Sara och Anna sov inne i mammas säng medans Egzon fick den skönaste sängen i hela lägenheten. MIN! Fuskigt. Juste glömde nämna att vi gjorde ansiktsmask på Egzon igår också, Sjukt roligt!
Snart förberedelser sen kalas! Ha det fint mina små hjärtan PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0