Ulricehamn

Kan redan nu berätta för er som läser detta att dagens inlägg kommer inte bli så intressant. Kommer i korta drag bara berätta hur min dag har varit.:)
Åkte till skolan, sa hej då till My och Julia som åker till skottland tillsammans med Emilia, Julia, Bobbo, Adam, Oskar, Cilla och våran lärare henke. Efter skolan åkte jag till Ljungsarp där jag mötte upp Johanna innanför hennes dörr:). Sen iväg till Gällstad och Lager där det blev pastasallad, snickerskaka och LOKA. Vid fem begav vi oss in till Ulricehamn för att kolla a-lags match. Självklart vann Brudarna.. Härligt! Måste tillägga att det är träning och klädutprovning i morgon kväll.Alltså träningskläder haha. Ja, sen åkte jag och Johanna vidare till ICA där vi köpte ännu en pastasallad.:) Drog oss sedan hemåt vid halv tio tiden.
Nu sitter jag i soffan och kollar TV. Om en halv timma ligger jag i sängen och sover. HÄRLIGT! Studiedag i morgon också. :):):):):) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0