Mars 14, 2011

Hej och hå hemma i stugorna! Allt bra med er? ;) Med mig är det prima skinka. Nytränad och nyduschad. Ja det är då kroppen mår som bäst. Har både utövat hals och kroppsträning. Först sånglektion på en halv timma, sen en promenad upp till mamma och tillslut vidare ut till Nittorp för två timmars hård kroppsträning. Först lite spel och sen en oerhört jobbig fysövning och så lite styrka på det också. Pricken över it. Jajemän, aboslut! ;)
Nu ljuger jag igen, helt prima skinka är det inte. Har tydligen fått för mig att jag ville prova på att bygga på mina naglar. Så på hålet i dag tog Freja konstrollen över mina händer. Så nu sitter jag här med längre naglar än vad jag brukar ha. Kan knappt röra mig. (Anna fick hjälpa mig att dra upp byxorna på mig i skolan i dag, GREAT!!). Men jag tycker det blev fint och jag måste erkänna att Freja är grym på sånt! :)
Skoldagen i det hela har la varit bra. Har bara lidit mig genom en jobbig period och det var matte B lektionen. Fy fan, fattar ingenting. Är jag dum i huvudet?!!!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0