Vårrus

Har man inte ett så kallat vårrus i hela kroppen  i dag. Vi har haft en helt otrolig dag och nu hoppas iaf jag på att detta håller i sig. Tyvärr hörde jag att det skulle komma snöblandat regn i morgon. Så förbered er på detta gott folk! Ne, vad har jag gjort i dag? Åkte till skolan vid sju ist för vid elva. Hade någon slags ellära som inte va så speciellt intressant.. ;) Överlevde gjorde jag iaf. Sen lunch och sen lektioner till fyra. Måste bara tillägga att jag hade på mig jeansjacka och solglasögon i dag. Då är det vår! Åkte hem med fyra bussen. Väl hemma lagade jag lite mat eller rättare sagt värmde mat som min älsklingsmamma gjorde igår. Det fick bli falukorv och potatis med sallad.
I morgon är det fredag och vad händer? Inga planer och det ä fan illa. Först ska jag försöka plåga mig genom ett handelsprov i skolan sen får vi la se ifal något har dykt upp under dagen. En kväll hemma i soffan kansk einte heller är fel, eller? ;) Nu blir det snart träning, sen plugg och sängen!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0