ANNA

Hej! ber ännu en gång om ursäkt för dålig uppdatering, denna gången har jag nog ingen annan anledning än att jag inte orkat skriva. Måste ju säga att ni är grymt dåliga på att kommentera mina inlägg också. Jag lovar er att om ni börjar kommentera mer så skriver jag mer. Deal?;)

Idag är la som alla andra tisdagar.. Skola, fiket och körkortsteori sen buss hem vid halv sju.

Kan ju också berätta att just nu är mamma i sjömarken och kollar ifall det verkligen var Stig som var på BT.se, hoppas det. Ifall det är han så har vi redan nu hittat ett nytt boende till honom. Anledningen till att vi inte kan behålla honom är enkel, brist på tid! En katt måste ha kärlek och det kan vi inte ge honom för våran tid finns inte till...tråkigt men sant..

Han ska få flytta till Håcksvik, till MY! Känns ju så bra:)

Sitter nu iaf i datasalen tillsammans med Anna och väntar på någonting som inte händer.. Skolan suger röv!

/S

Kommentarer
Postat av: ett anonymt anus

nu kommenterar jag så nu får du fan se till att uppdatera oftare!

2011-10-04 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0