Från skola till jobb

  1. Buss
  2. Historia
  3. LUNCH
  4. Samhäll
  5. Religion
  6. Buss

1. Tog ju som vanligt bussen till skolan..
2. Första lektionen var Histora. Failade på mitt prov! Inte bra.. Resultat kommer upp här senare.
3. I dag till LUNCH blev det kokt korv och potatismos samt. morotar och sånt:)
4. På samhällen hade vi debatt, väldigt rolig lektion faktiskt!
5. På religionen var det yoga som gällde. Sov nästan igenom mig hela lektionen. SKKÖÖÖNNNT!:)
6. På sexan ska det egntligen stå Idrott men eftersom mitt kära arbete behövde hjälp ikväll så åker jag hem och räddar Kabyssen ist. Jag pratade med min lärare och han tyckte det var OK! 

Ikväll blir det som sagt jobb och senare sängen och MASSA sömn. Sovmorogn i morgon... TUMMEN UPP!!!!:) 
Vi hörs
/S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0