Morgondagen kommer bli så spännande

Börjar redan bli lite spänd inför morgondagens bravader... Ingen vet, det jag vet, en hemlighet;)
Haha, spännande va? Vill ni veta vad det är jag ska göra??:):) Klart ni vill, jag och 165 andra körsångare ska i morgon i Dalstorps kyrka sjunga tillsammans med Bröderna Rongedal.. Ni vet; take just a minute-snubbarna.. Så jävla grymt! Det kommer bli så mäktigt! Bilder och filmer kommer självklart in senare, så även ni som inte är där vet hur super det lät!
Över till något annat, om exakt 2 veckor sitter jag tillsammans med min släkt och äter och firar för fullt. Vad firar vi då? Jo, min FÖDELSEDAG!:) Weiii...
Har tagit en paus ifrån jobbet. Ska ner vid 18 tiden igen.. Nu ska jag tjocka mig med glass och sånt (y)


Kommentarer
Postat av: minis

Är riktigt avis....

2011-10-22 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0