Passar la på att blogga lite

Sitter i min säng, klockan är 01:00 och jag tror minsann att John Blund tog sig en sväng om mina ögon också. Med andra ord, jag börjar bli lite trött! Ser fram emot morgondagen, då blir det 65-års kalajs i Dannike. Morfar fyller alltså 65 år:) Tänkte faktiskt ge honom en egen liten present ifrån mig, ifall jag vågar vill säga;) Det får vi se!
Får också bilderna från konserten i morgon. Mormor har dom på sin kamerar:).
Vet ni vad jag gör just nu, mer än att sitta i sängen och skriva ett blogginlägg? Lyssnar på  ååååå åkee mmmyeäääää   åkeeee  mmmmyeääää.. Sicken miss de gjorde dom spelade in den låten;) Ne, men vem bryr sig! Nästa helg kan jag lova er att Åke-låten kommer spelas ett antal gånger;)Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0