Godmorgon, godmiddag, godkväll

Skriver för hela dagen! Har nu fixat internet till min dator här i Hulared så bloggandet kan fortsätta:) Hoppas allt är bra med er..:) Mitt liv rullar la på som det ska tycker jag. Har varit på UF-mässa i Borås hela dagen. Måste ju säga att nya tankar och inspirationer väcktes. Vad ska vi sälja och göra? Hmmm... Tänk Anna och My!!:)
Gårdagens match gick ju verkligen super. Det blev vinst med 4-0 och 3 poäng till oss. YES, det går bra nu! Tre vinster på raken, nästa Söndag möter vi Kindaholm och Mikaela Karlsson. Då jävlar!;)
I helgen blir det jobb (som vanligt). Men FAN va värt det är.. Har nog blivit lite beroende av pengar nu. Bra och ha tänker jag, fyller ju 18 i år och då kommer det gå åt en heldel pengar.
Nu ska jag packa min fotbollsväska sen kommer Olsson och hämtar upp mig!
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0