Grym helg

fan va grym helg jag haft!:) Kunde faktiskt inte bli bättre. I fredags var jag ju i håcksvik på "kräftskiva". Sjukt roligt och väldigt tröttsamt haha:) Det kostar att ligga på topp. På lördagsmorgonen var det bara att ställa om. Min skjuts skulle hämta mig i håcksvik klockan 9 på morgonen. Du vet, ingen fara för Sandra Lundgren. Pigg och glad som jag var åkte jag sakta mot Boås för att heja på NIK a-laget i deras sista match för detta året. Slutresultatet där blev 3-3.:) Efter matchen bar det av till Druvefors och till Annies lägenhet för lite förfest och förberedning inför äventyret som väntade. Käk, Bowling, (en till) förfest och krogen fick bli kvällens bravader. Grymt roligt måste jag säga! Just det, en övernattning hos Josefina hann jag också med. Tack för det Jossan! 

Nu har jag precis kommit em från Dalstorp. Har varit där och hämtat lite saker, nu förbereder vi oss infr en ny skolvecka. Yes1

Kan ju tillägga att jag mår som jag förtjäna idag.. puuufff!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0