Hemma i min soffa

Jag är så otroligt trött så det är inte sant.. Eftersom vi inte hade så lång skoldag idag så passade jag på att vara hemma. EN FRI DAG! Helt underbart. Eller ja, fri vet jag inte.. Har ju sång och fotbollsträning ikväll men det räknas inte:) Försöker la hålla uppe humöret ändå, har precis ätit lite frukost och till middag så tog jag precis fram lite kyckling. Vad det blir till kycklingen är inte bestämt än men ska allt försöka få ihop värsta lyxmiddagen idag;) Helgen har la rullat på, har inte fått så mycket sömn men mycket pengar har jag fått;) Har jobbat hela helgen..
Nu ska jag fortsätta gosa ner mig i soffan. Kanke somna en stund:)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0