Mamma och pappa, ni borde vara stolta över er dotter!

Har faktiskt tagit ett av mina största beslut i hela mitt liv idag den 13 september 2011.
Jag har börjar på teorilektioner på körskolan. Ett steg närmare att klara uppskrivniningen men fortfarande tio steg kvar till att klara uppkörningen. Puuuuhhh.. Det har bara börjat! MEN bättre än inget, eller hur??!!:)
Idag har la skolan varit ganska bra tycker jag!:) I morgon ska vi redovisa vårat UF företag för massa rådgivare (pirrigt....!!!) Får försöka att klara av detta! haha
Nu har jag precis lagat korvstroganoff och ris. Ska nog ta mig en smakbit tillsammans med IDOL. Yeees!;)
/S


Kommentarer
Postat av: mammi

Du vet att jag är otroligt stolt över dig, kramar mammi!

2011-09-13 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0