Moa Lignell

Sitter i ett grupprum tillsammans med Emilia. Vi försöker la göra något slags av grupparbete men det går la inget vidare bra då vi inte hade det rätta pappret med oss. Så Emilia fick springa tillbaka och hämta ett i klassrummet.
Slutar klockan tre i dag. Då ska jag hem och förhoppningsvis ta tag i mitt liv ovh börja läsa den där tråkiga svenskaboken som ska vara klar i November. Med typ fem sidor varje vecka så behövs verkligen den tiden. Sen efter jag gjort det jobbiga så ska jag lägga mig i sofan och bara blunda. LÄNGTAR! Brist på bilder pga av att mitt minneskort inet fungerar i min dator längre. Får försöka leta upp USB-sladden till kameran. Saknar att lägga upp dagens klädsel faktiskt;)
Hörs senare.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0