Pengarna rullar UT som dom egentligen inte ska, det går inte bra nu..

Hej!:) Sitter nu framför en förfärlig fotbollsmatch med turbanen på huvudet. Benen är nyrakade och de nyinköpta kläderna är inhänga i garderoben. RÅKADE la åka in till Borås idag och köpa ännu mer kläder. Som sällskap hade jag Emilia och Sara.
  • Linne från myrorna 50 kr
  • T-shirt från H&M 99 kr
  • Kängor från din sko 299 kr
  • Strumpbyxor från H&M 79 kr
  • Paraply från H&M 79 kr
  • Rakhyvlar, rakskum, partyglasögon och partytutor.
Är ju som sagt nöjd med mina inklöp även i dag. Före min dusch som jag precis gjorde städade jag även min garderob. Slängde ut mina sommarkläder och hystade in massa nya, fina höstkläder. I´m ready for the autumn!:)
/S

Min fina klädhög före städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0