Tillbaka i verkligheten

Hej! efter tre timmar på akuten och en natt i Borås så är jag nu tillbaka i Hulared alltså i verkligheten. Allt är bra med mig. Med undantag från foten som är lite halltig..

Så vad händ egentligen? Jag skulle ta bollen, fastade med foten i planen och blev sedan tillknuffade så att foten vred till sig. Det gjorde så grymt ont när det hände, man ville bara försvinna! Kunde inte gå ut själv så blev buren.
Direkt efter matchen var slut så blev jag tillsammans med min tränare utkörd i båset till en bil som skulle köra mig direkt till akuten. Mamma var redan på plats och kom och mötte upp mig med en rullstol. Det tog la ungefär en halvtimma innan första sköterskan kollade min fot.. Hon sa att det är nog bäst att röntga den. Nu började väntetiden..

Vi var hemma vid kvart i två inatt. Då mådde jag och min fot hyfsat faktiskt. Idag kan jag gå på den så det är absolut ingen fara. Doktorn sa att jag är bra om en och en halv vecka ungefär. Gött! Då blir det träning igen kan jag lova.. Får inte tappa något under uppehållet nu.

Tack till alla som bryr sig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0