Man lär sig av sina misstag

Förs och främst skulle jag vilja tala om för en av min allra bästa vän att jag saknar henne något enormt. Alltså verkligen ENOOOORRRMT! Rebecca Ontero heter hon och hon är just nu nere i USA och spelar fotboll (för er som inte visste detta).
PM till Beccis: Kan lova dig att du kommer få en BAMSEKRAM när du kommer hem.
Bjuder även på en 5 år gammal bild på mig och Becca
Hemkommen från en rolig fotbollsträning ute i Tranemo. Har precis ätit fläskfilégryta, ris och massa ananas, DE NI! Idag har jag lärt mig att jag INTE kan baka silviakaka, det blev bara mos. ELLER VÄNTA, vad är det man brukar säga? Man lär sig av sina misstag.
Imorgon är det onsdag och redan sista apudagen för denna veckan. Det går ju så fort när man har roligt. Nu borta tänderna sen sängen och sömn. Ha en underbar natt allihopa

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh vad glad jag blir, jag saknar dig också , sjukt mycket Ska tillägnas! Jag kan inte vänta tills ja får komma hem och träffa dig i tre hela månader!! <3

2012-04-04 @ 16:03:17
URL: http://ontero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0