Väldigt bäst

Sitter hemma i soffan tilsammans med mamma och Stig och kollar på Per Moberg när han lagar asagod mat. Jag vill också kunna laga jättegod mat. Fattar ni vilken begåvning man har då? Vill bara tacka mitt underbara lag för igår, ännu en gång. förfesten, harrys och efterfesten kunde ju inte bli bättre. Väldigt bäst skulle jag vilja säga.
Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Sov ju i Borås natt så att åka hem därifrån har jag hunnit med. Sen har jag även varit hos min sämmerska till min balklänning. OOOooo, den kommer ju bli exakt som jag vill ha den med en liten överraskande (för er) färg. Nu ska jag uppdatera mig lite inne i Big Brother huset sen blir det tacos till kvällsmat. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0