Blue eyes

Det som händer det händer med händer. Ganska roligt ordspråk egentligen, om man tänker efter haha 
 
Godkväll, träningen är gjord, fikat är svalt och tven är påslagen. Nu blir det handboll Sverige-Island. Som soffkamrat har jag: ingen. Inte ens Stig är inne i lägenheten och gör mig sällskap. Väldigt tomt! Träningen gick la som vanligt, jag genomförde la den men någon stjärna är jag då inte. Kan man köpa en stjärna och trycka in i stjälen. Jag vill ju också vara asbra på fotboll. Eeeehhh.. det kanske finns annat jag är bra på. Prata, brukar folk säga.. hmmm? Imorgon är det jobb som gäller, börjar halv tolv så först en go sovmorgon. Vi hörs helt enkelt imorgon! Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0