Bu

Godkväll min kära blogg! Just nu är jag lite depp, vet inte riktigt vad detta beror på. Träningen gick bajs och en av mina bästa vänner kanske ska flytta till Norge. JÄTTEKUL! Det kan ju bero på det kanske, vem vet! Match på torsdag mot kindaholm men först en veckas jobb tillsammans med mina underbaringar till jobbkamrater. YES! Ett glädjeskutt för mitt arbete kan det la få bli då. Så nöjd!

Tvättmaskinen är på och katten ligger jämte mig o spinner. Vi är som en liten egen familj, jag o stig. Bröt dock familjelöfter med honom ett tag i eftermiddags då han kom inspringandes med en fågel. Men nu är vi vänner igen.

Även ett tack till min mamma som är världens bästa mamma och som alltid ställer upp för mig! LOVE YOU

En hälsning till USA o till min fotbollsspelande vän Rebecca hinner vi också med! Saknar dig kompis. GODNATT


Kommentarer
Postat av: Fotbollsspelande vän#USA

Jag saknar dig i massor! Vi måste skypa snart!

2012-08-28 @ 02:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0