Fika med farmor!

Sitter hemma i soffan efter en tripp i Ulricehamn. Skulle vara hos optikern kockan nio men då tro fasiken min optiker är sen. Jag blir så trött! Fick iaf sitta och vänta till typ tjugo över nio sen fick jag den hjälp jag behövde. Efter jag varit där så sprang jag in på gunnars och köpte två bullar och en macka. Fika med farmor! Nu sitter jag som sagt i soffan och ska beställa hem ett par skor ifrån Sportamore. Det ska få bli ett par Reebook Easytone och kanske ev. ett par nya joggingskor också. Mina jag har nu börjar bli lite småslitna.
 
Börjar jobba klockan tre i dag så det blir la te och laga lite mat snart. Även idag får det bli tacos. Hörs senare ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0