Fotboll

Välkommen till min blogg! Jag heter Sandra Linnea Jenny Lundgren och bor för det mesta i Dalstorp tillsammans med mamma och min bror Simon Lundgren.Mina föräldrar är skilda sedan 10år tillbaka, min far bor i Hulared tillsammans med ungefär 100 kossor.  Jag tycker det är otroligt roligt att spela fotboll, umgås med min familj och mina vänner och självklart jobba och tjäna pengar och sedan utifrån det hitta på massa roligt på min fritid. Jag har några speciella vänner som jag gilar att umgås med extra mycket och det är jag glad för att jag har. Jag arbetar på Glasets hus i Limmared och på Restaurang Kabyssen i min hemby Dalstorp.
 
Idag har jag arbetat i Limmared och väl hemma därifrån åkte jag, mammi och sara ner till Dalshov för att kolla på matchen mellan Dalstorps if och Djurgården. Resultatet blev tyvärr 1-5 tillslut men det var la rätt väntat. Nu sitter jag och kollar på ensam mamma söker, riktigt jävla pinsamt faktiskt! Sov gött folket!

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0