Goddag ifrån mig och Stig

Ligger i min säng efter att ha förberett fikat till träningen i morgon, det blir superfika kan jag lova er haha. Det regnar och åskar, det är ganska mysit faktiskt. Man har ju något att skylla på ifall mamma skulle ringa ochfråga  varför jag ligger inne. Askalas! Gårdagens bravader kunde ju inte blivit bättre. Jag, Anna, My, Emilia, Martina och Julia hade jättetrevligt med god mat och dryck. Tack igen!
 
Om en vecka börjar folk skolan, inte jag. Jag är vuxen och jobbar nu istället, helt ofattbart faktiskt. Min "semester" är slut i morgon. Första dagen på jobbet efter 10 dagars ledighet, kommer kännas konstigt det med! Nu är det bara att hoppas att hösten och vintern blir lika rolig som min sommar har varit. Jag har höga förväntningar.. Håll i dig, nu åker vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0