Hej

Hej mina kära vänner, ovänner och ni som bara läser för att nyfikenheten träder fram. Idag är min lediga dag, alltså ledig från jobbet men inte annat. Fick iaf en sovmorgon till halv tolv och det var verkligen behövligt kan jag tala om. Ni bär det snart av mot Tranemo tillsammans med Sarah för att öva lite körkortteori, har min första körning på måndag efter drygt 8 månaders uppehåll. Nu vill jag ha körkort! Tror det blir en sväng till min fina gamla skola också, för att hälsa på vänner och lärare. Ja, men visst är man vänlig! Ikväl är det träning som gäller, tränade inte fullt ut igår eftersom jag kände mig lite krasslig i halsen igår morse. Mycket bättre i dag! Nu lite fix sen åker vi, ha en bra dag så hörs vi nästa gång haha. Puss!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0