10 timmars jobb

 Bra dag med många olika tankar, jag blir så trött på en del människor.. usch. Inga namn nämnda och en hemlis som bara jag ska behålla för mig själv. Jobbat mellan 7:30 till 17:30 idag. Trött som en katt är jag nu, och vem vet. Kanske får jag hoppa in på Kabyssen senare ikväll också. Han ringer om jag behövs. Men folk har la inga pengar nu när det är lön om två veckor. Det är la fok och jag som inte har det.. haha. Efter ha köpt en tele så är man inte så tät. Imorgon börjar jag halv nio men jobbar bara till tolv så det är en ganska lugn dag imorgon. Dock börjar jag på Kabyssen lite senare under eftermiddagen. Nu godis och handboll. Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0