oärliga jävlar!

Dagens, veckans, årets eller nej jag menar livstidsriset borde ni ha. Inga personer, inga namn, inga nämde eller glömda Att lägga sådana kommentarer, att ha ett sådant beteende, att helt enkelt vara så barnsliga var nog ingen som accepterade under dagens match. Att ni var vuxna människor och inte bebisar märkes inte. Och då är det fan illa!  Vi tyckte det var jätteroligt att spela med, att vi slog er med våra kommentarer och hade rätt räknas ju inte enligt er. Att sitta och coacha på fel sida av planen är faktiskt inte tillåtet och det vet till och med jag, jag som inte ens är tränare för ett lag. Att inte kunna regler och fotbollslagar stör mig. Är du tränar så är du tränare och inte någon "påandrasidanhjälpare". Jag blir så irriterad!

Kommentarer
Postat av: Målisen

Andas! =)

2012-08-04 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0