Reebook

Hej kära läsare! Vad händer ? För mig händer det inte så mycket. Det regnar bara hela tiden så det är inte så lätt att hitta på något. Har iaf hunnit med att vara både i Ulricehamn och Tranemo idag. Först hos optikern i Ulricehamn oh sen Willys i Tranemo. Träffade Egzon där, första gången efter studenten. Han var sig lik haha bra är la det! Handlade allt till fikat som jag och Sara ska ha på torsdag. Hemligt recept ni vet haha. Juste, beställde ett par Reebook easytone som jag ska ha när jag jobbar. Hoppas som är sköna. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: elinaeek

åh, jag älskar mina!! :D

Svar: Vilken tur, hoppas jag trivs i dom :)
Sandra Lundgren

2012-08-06 @ 22:08:13
URL: http://elinaeek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0