Tidigt uppe

...tidigt är la synd att säga men om man jämför med den tiden jag gått upp vid den senare veckan så är halv nio tidigt. Idag är det som sagt jobb som gäller, tar bussen från Dalstorp vid tjugo i tio sedan framme i limmared lite efter tio. Visst låter det bra!? Jag tycker faktiskt synd om mig samtidigt som jag är jävligt tacksam över att inte börja skolan på torsdag. Jag hade lätt kunnat gå i skolan några år till men iaf med kanske bara en läxa i veckan och Inte mer. Det är nog den delen med skolan som jag verkligen inte kommer sakna, tänk att ha ett måste att läsa läxor. Kanske måste man också ibland hoppa över en träning eller en fritidsaktivitet för att sitta hemma och plugga.... Usch säger jag bara!

Ne nu ska jag fixa ordning det sista sen traskar jag mot bussen. Vi hörs senare. Ha en fin dag alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0