Tumme upp för NIK!

Hej, positiva klubben här. Är allt bra med er? Med mig är det fint, fotbollen var roligare än vanligt idag men det måste ju helt enkelt ha med mina härliga lagkamrater att göra. Eller hur? Att träna med er, att umgås med och att spela med er måste vara det bästa som finns. Anledningen till att jag skriver såhär är för att det var längesedan jag hyllade Nittorps IK:s damer och för att Elin johansson tycker att mina inlägg är tråkiga och negativa haha. Så nu jäddrar ska vi pigga upp stället lite haha. Livet leker, jag har jobb, vänner och familj.. Tror minsanna jag drar ett skämt här och nu: Det var en gång 2 myror och en stack. Eller har ni hört dendär med tomaterna? Den kan vi ta senare. Eller denna: Katt åt lampa, blev lös i magen haha. Riktigt roligt! Jaha, dessa veckor framöver ser väldigt ljusa ut, bara roliga saker att se framemot. Vad det är kommer ni få reda på dag efter dag. Ja, men visst är det spännande.
Nu tomater: Två tomater gick över en väg. Då kom det en lastbil och körde över den ena. Då sa den andra, kom nu Ketchup så går vi.
 

GODNATT KÄRA LAGKAMRATER OCH ÖVRIGA LÄSARE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0