11/12

Uppe med tuppen (10:30)! Skönt med lite sovmorgon idag. Så nu har jag för en gångs skull fått sova ut men det hjälper la säkert inte. Kommer ju vara aptrött på torsdag morgon när jag ska upp vid 04:00 ändå. På torsdag blir det en lång dag med först jobb och sen luciatittande på kvällen. Trött tjej! Men först en helledig dag imorgon. Sååååå skönt. Då ska jag till banken och så en en lång PW ut i Dalstorp. Lite städning och tvättplockning blir det nog med. Hade varit så skönt med en egen liten lägenhet nu. Låt det gå fort!

Nu känner jag för lite soffhäng och andra avenyn sen ska jag allt fixa mig lite tills julbordet ikväll. Vi hörs ikväll efter jobbet eventuellt! Puss och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0