Hos mormor och morfar

Inatt vaknade jag av att en stor jäddra timmerbil står på vägen ovanför vår lägenhet och lyfter massa träd. IDIOT! Sånt kan du göra på dagen när man INTE sover. Okej? Kunde efter ett tag somna om iaf. Sen klockan 6 så hoppade Stig upp på fönsterkarmen och ville komma in i värmen. Gick upp och släppte in honom. Vaknade på riktigt vid typ 10, satte på andra avenyn ett tag och sen for det iväg till mormor och morfar. Nu sitter jag i deras soffa och väntar på lite gomat. Här blir det alltid god mat! Senare i eftermiddag ska vi in till Borås för julshopping. Hoppas på att hitta lite, ett försprång inför Göteborg på lördag hade inte varit fel. Så får man mer tid till att kolla på kläder till sig själv hihi tex. En nyårsklänning.. Nu ska jag samspråka med mormor lite. Vi hörs



Nostalgi bild. Jag och bror min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0