Klanterier

Även idag en riktig pissdag med massa klanterier och annan skit. Idag är en sådandär dag som man bara vill lägga längst ner i frysen. Och där ska den stanna tills all is i frysen smälter, (då den gått sönder) därefter dränks alltså dagen och töms ut i något avlopp. Det hade varit riktigt skönt faktiskt!

Jag bara överlängtar till söndag då jag äntligen kan och får sova ut. Det är väldigt mycket att göra på jobbet nu och det gör en så trött på sin lediga tid.
Inga planer inför helgen annars faktiskt. Jobb lördag dag men annars lurre.

Har ju som sagt fått min nya tele nu så för er som vill ha mitt nummer så finns det på hitta.se haha den ni! Nu sömn, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0