Ta mig tillbaka

Helgen har la varit helt okej, mycket jobb och lite sömn. Men det var det värt! Det är alltid kul när kunderna är nöjda och man sjäv kan gå hem med ett leende på läpparna. I veckan blir det jobb Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag och Lördag. Även denna vecka fylld med jobb. Men det ska man la klara av hoppas jag. Efter avslutat jobb imorgon ska jag och mamma handla lite, kanske blir det även en fika. Känner att det är min tur att bjuda denna gången. 
 
Ikväll har jag gjort så lite som möjligt. Ätit lite taco och nu bir det glögg och solsidan snart. Vi hörs, PUSS
 
En bild från baldagen, ta mig tillbaka! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Satt precis och tittade igenom massa bilder också, saknar det! Puss

Svar: Jag med!! Ååååå ge mig..
Sandra Lundgren

2012-12-09 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0