Crazy night

En kväll inne på VIPavdelning på Harrys tillsammans med massa goa tranemobor var inte så illa som jag trodde. Förfesten var rolig men efterfesten mindre rolig eftersom det inte blev någon.
När vi väl hade tröttnat på Harrys så drog vi till Franks där Ronja, Elin och Simon mötte upp mig och dom andra små fyllekråkerna vid Pokerbordet. Självklart ville det att jag skulle vara med. Tvekade i början sen sen flöt det fan på. Vann tillslut 60 kronor. Det var faktiskt roligt!
Skjutsen hem krånglade lite men det ordnade sig som tur var till slut. Adams pappa fick komma in och hämta honom och fyra tejer. Kom hem och la oss i sängen. Det kan inte ha tagit längre än typ 10 minuter innan både jag och Anna låg snarkandes hihi. Vaknade vid nio av även Anna hade vaknat. Pigg och glad! Ja ni hörde rätt. Nu ska jag duscha sen blir det Tranemo och ett titt på företagscupen. TJING!












Kommentarer
Postat av: Elin

Sandra, det var inget poker bord, det var ett black jack bord ;)

2012-02-05 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0