Frågor och Svar

Jaha, då var det söndag och min frågevecka är slut. Tack för alla frågor här får ni svaren!
Hur lång är du?
Jag är 162 cm lång (nymätt).
Vart bor du?
Jag bor sen 10 år tillbaka i Dalstorp med min mamma. Har även en pappa i Hulared som jag bor hos. Måste säga att Dalstorp är ett riktigt fint samhälle så har ni tänk att flytta, flytta till Dalstorp haha.
Vilken är din favoritlåt?
Jag har jättemånga olika favoritlåtar. Denna är en av dom. Grymt bra partylåt!

Hur fixar du din bloggdesign?
Det är faktiskt inte jag som fixar min design och mitt utseende på min blogg. Det är ELINA EK. Väldigt duktig och rar tjej som jag umgåtts med hela livet. Tyvärr träffas vi inte så ofta nu längre, det får det bli ändring på!
Tränar du något?
Ja, jag tränar fotboll men även egenträning som promenader och lite styrka. Beach 2012 you know!

Hur gammal är du?
Jag är 18 år och 90 dagar för att vara exakt.
Vad går du för utbildning?
Jag går Handel -och Administrationprogrammet på Tranemo Gymansieskola. Väldigt bra linje och skola!
Har du nåra husdjur?
Jag har inget eget husdjur men mina famijer har djur. Eftersom att pappa bor på en gård så har vi la drygt 100 kossor och 3 katter. Hos mamma har vi endast en katt, Stig heter han. Världens sötaste katt vill jag lova!

Vad heter din bästa vän?
Jag har faktiskt ingen bästa vän just nu. Självklart har jag en speciell vän som står mig närmast men vem det är är en hemlis hihi.
¨
Vilket är ditt favoritämne?
Mitt absoluta favorit ämne var nog fri lek. Det ämnet hade jag i förskolan haha. Tror att alla håller med mig haha. Ne, men skämt och sido. Mitt favoritämne är nog turism.
5 snabba:
Mörk eller ljus chocklad? -Mörk
Sommar eller vinter? -Sommar
Häst eller hund? -Hund
kompis eller pojkvän? -Beror på
Glass eller godis? -Glass på sommaren och Godis på vintern.
Vart vill du bo i Framtiden?
Jag har ju alltid tyckt och kommer alltid tycka att Ulricehamn är väldigt fint. Så varför inte?
Vad fick dig att börja blogga?
Jag tror det var Elina som fick att börja blogga, sen var jag bara fast. Är faktiskt lite beroende, får dåligt samvete såfort jag inte hinner med att blogga. Fråga mig inte varför.
Har du pojkvän?
Nej, jag har ingen pojkvän för tilfället. Men jag hade inte tackat nej till att ha Zack Efron som min älskling hihi
Vart köper du alla dina kläder och smycken?
Ja, vart köper jag inte dom? Handlar väldigt mycket kläder på H&M och Gina Tricot. Smycken och accesoarer handlar jag till stor på Ur och Penn och Glitter men även där på Gina Tricot. Har nu på senare dagar också börjar beställa olika saker på e-handeln (internet).
Hur mycket pengar handlar du kläder och smycken för vare månad?
Skulle nog vilja säga 700 kronor på denna fråga. Jag vet, det är inte bra men är så är det ifall man har ett litet shoppingberoende.
Hur länge har du haft din blogg?
Jag har haft min blogg sedan Juli 2010. Mitt första inägg gjordes den 30 Juli. Ni hittar det HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0