Hallongodis

Kom hem från fysträningen för en stund sen. Och ja jag menar verkligen FYSTRÄNING! Har precis bakat träningskakor och gjort mig en Smoothie. Nu hade jag tänk mig att se big Brother en stund men det hackade som tusan så jag sket i det. Blir nog sängen om en stund istället. I morgon är det tisdag. Det vill säga skola och grästräning i Tranemo som vanligt. Säger GODNATT redan nu då gott folk. Ha en underbar natt och hoppas att dina drömmar går i uppfyllelse! hihi
Hallon- och Banan smoothie
1 banan
1,5 dl hallon
Knappt 1 dl mjölk (beror helt på hur lös du vil ha den)
1 isbit

Jätte lätt att göra, tar bara typ 3 minuter om man har allt hemma vill säga (kan ju tar ju lite extra tid ifall du inte har allt hemma och behöver åka och handla före hihi). Mixa bara ihop allt  sen är det klaaaart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0