Right now

Sitter i Dalstorps idrottshall och väntar på att min träning ska börja. Pappa körde i Simon till Dalstorp nu och då åkte jag med. Att våra träningar aldrig kan matcha vandra, det är skit!
Blev som vanligt arg som tusan på pappa före vi åkte också eller rättare sagt han blev arg på mig för att jag skrev fel på ett kuvert som han skulle skicka iväg. Fan, skriv själv då! Känner just nu för att flytta upp till Dalstorp ett tag. Att bo själv i en lägenhet varannan vecka i några månader verkar ju ganska soft ändå. Vad ska jag bo i Hulared för, när det enda jag gör är att städa, diska och laga mat. Då kan dom la lika gärna göra det själva där. Usch, blir så arg!
Måste även tillägga att jämte mig diggar 25 kvinnor till David guetta. STEP UP verkar rätt kul ändå hihi. Det får nog bli sen när jag slutat spela fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0