EEG-undersökning

Hej, kom hem från sjukstugan här i Borås för en stund sedan. Hade tid där 7:45 för EEG-undersöking. Som de flesta vet så fick jag en rejäl hjärnskakning för drygt ett halv år sedan och utredningarna är ännu inte klara. Man ska inte klaga, vi får ju iaf sjukvård gratis. Idag fick jag iaf massa pluttar i huvudet för att se om mitt nervsystem fungerar som det ska. Provsvar får jag om ett tag sa doktorn och ett tag kan vara allt mellan 1vecka och 6 månader haha.
 
Nu sitter jag i soffan, nyduschad och väntar på att mormor och morfar ska komma in och hämta mig här i Borås och sedan köra mig till Dalstorp. Kan nog bli en mellanlandning i Dannike och det vill också säga en mormor-middag. Något av det bästa som finns! Hörs senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0