Hästskit

Jag, mammi och Simon gick ner till stan lite för att kolla efter ett par byxor till Simon och en kalender till mig. Kalender till mig hittade vi men ej byxor till bror min. Bättre lycka nästa gång får vi hoppas. Efter det ställde vi oss iaf och lyssnade på Darin en stund, eller ja kan inte direkt påstå att vi tittade på honom utan hästskiten som låg en meter framför oss. SÅ Roligt när folk kommer bakom oss och trampar rätt i skiten utan att se det. Så jävla skoj och omoget haha. Måste säga att de var längesedan vi skrattade så mycket.. HAHAHA. Lycka till och få skorna rena gott folk!
 
Nu sitter jag iaf på balkongen och lyssnar på musik och tittar på folk. Det är också rätt så roligt måste jag säga. Jobbet kallar klockan 7:30 imorgon också, så det är nog dags att nana snart. Ni får ha det så bra så hörs vi i morgon. GODNATT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0