Lager157

Ne, vad ska jag säga? Hela dagen har varit fullproppad så det är faktiskt den enda anledningen till att jag inte har bloggat. Nu ligger jag iaf i sängen och har faktiskt tänk att sova. Vi har firat in mammas semester med lite bakpotatis och vattenmelon ikväll. Riktig gott! Och lyllos henne som har semester i fyra veckor nu.. Vad är semester liksom??? Efter avslutat arbete på Glasets hus i dag så begav jag mig in till Borås för att möta upp mammi där inne. Sedan vidare till Lager 157 där jag shoppade för 460 kronor. Dock rörde jag inte min lön, hade faktiskt ett presentkort där ifrån efter mitt studentkalas. Råkade även springa in på Scorette och köpa två par skor i samma veva. Så nu är jag ännu en gång utrustad med kläder och grejer som kan vara bra att ha någon gång. Bilder på kläderna kommer självklart upp någon dag när jag orkar.  
 
Imorgon ska jag till djurparken i Borås tillsammans med min vän Rebecca. Vi har packat varsin matsäck med massa gott i. Jag har tunnbrödsrullar med räksallad i. MMM.. redan sugen! Senare på kvällen blir det ett hejdå kalas för henne eftersom hon far mot USAlandet om nio dagar (igen). Jag har faktiskt lovat henne att om jag har ekonomi och ifall hon stannar kvar nere i Amerika nästa sommar så ska jag hälsa på henne. Det hade faktiskt varit jätteroligt, även ifall min engelska inte är mitt toppämne. Vi får la se hur det blir med det!  
 
Oj, vad hände med mig, såhär lång inlägg var längesedan jag skrev. Ne, nu får jag sluta innan ni tror att jag blivit helt från vettet. Vi hörs imorgon med massa bilder och text från djurparksbesöket. Sov så gott mina kära läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0